Index FAQ Uytkownicy Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Szukaj Zaloguj
Forum ja nie znaju Strona Gwna
Rejestracja       Profil        Galerie
lecz po ciąży stało się to niemożliwe.....

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum ja nie znaju Strona Gwna Probliemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Krul Postuf



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:47, 09 Kwi 2014 Temat postu: lecz po ciąży stało się to niemożliwe.....

tez marze o takich kursach
[link widoczny dla zalogowanych]
Bedzie ją widac to bedzie. Nie musiałam czekać na zapis, umówiłam się z dnia na dzień.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o wkładanie tabletki to powiem ze ja nie mam zadnego problmu i jestem dziwiona ze wy macie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem Polką, a mój Narzeczony Brytyjczykiem. [link widoczny dla zalogowanych] o co ja widze hehe przepraszam ze wtedy tak zniknełam ale poprostu nie miałam neta przez miesiac a potem juz w ogole o tym zapomniałam fanka ze ty nadal tu i jak ci wedy poszło bo mi ok w koncu poczułam sie swietnie
czy we mnie ....czy może nie potrafie wyznać się na ludziach ??? Wyciął mi brzeg paznokcia(pod znieczuleniem oczywiście) i założył szwy, ale po kilku tygodniach odnowiło mi się i musiałam przeżywać to samo. Ciesz sie, ze czasami Cie ktos odwiedza, ja takich luksusow nie mam...Tylko raz siostra ze szwagrem przyjechali, ale to bylo 3 lata temu, potem 2 razy mialam na wakacje (3 tyg) braciszka. Naprawde. Podobno tam jest fajna fryzjerka która ma wizje artystyczne dotyczące fryzur ( fajnie obcina ) !!! [link widoczny dla zalogowanych]
34.Mandy Moore - Cry Po tym płynie niemiłosiernie zaczoł śmierdzic ten dywan, więc ja oprałam go zwykłym proszkiem do prania,niestety nic nie pomogło. Czy piaskowanie usuwa kamień nazębny? Poczytałam trochę wasz topik i te stronki, wierzę że tak działa głodówka, jak operacja bez skalpela, tylko powiedzcie mi dziewczyny co ja mam zrobić gdy jak się przegłodze i nie zjem w porę śniadania boli mnie głowa i jest mi niedobrze, ja bez żarcia dzień nie wytrzymam a co dopiero tyle, NAPRAWDE PODZIWIAM i trochę zazdroszczę. Powiem Ci tak: Tak jak pisałam jestem Kaska mam 23 lata i nadwage jak kazda z was ,z która walcze i jestem z zamiarem zakupu Lida (przeczytałam wszystko tutaj co mozliwe na ten temat)więc Kierując się dobrymi opiniami z internetu i prestiżem nazwiska firmującego salon, udałam się sama na oczyszczanie do salonu urody p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Furious....nie warto...Przeciez te ciuchy wygladaja jak z pierwszego lepszego katalogu wysylkowego

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, mam wystawione w dobrej cenie trampki CONVERSE M9613 bordowe, PRZYWIEZIONE Z NIEMIEC, niestety okazało się ze numer nie pasował może ktoś chętny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze z czasem będzie lepiej, niunia podrośnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1) efekty są widoczne jak najbardziej, ale nie warto robić tylko jednego zabiegu, trzeba go powtarzać, ona np. [link widoczny dla zalogowanych] Co do piersi to uważam, że dobrze zrobiłą, bo miała dwa takie fafloki, a jak jej poprawili to zrobiła się bardzo kształtna i ponętna.
Jestem ciekawa jak tam jest tak na prawdę, bo wydaje mi się, że mogloby być całkiem fajnie. zdzisia011 z tego co ja wiem takie maści jak contratubex stosuje się tylko na dobrze wygojone blizny , ja na początku robiłam okłady z liści aloesa. HEJ,JA DZIS 8 DZIEN,KURCZE 3 SERIE PO 8-SIEM.JAK NARAZIE NAJWIEKSZY KRYZYS MAM PODCZAS 2 SERII. Z własnego doświadczenia jeżeli już to zachęcam do picia Ziół Tybetańskich ale tylko oryginalnych. moje mięśnie są już przyzwyczajone i nie sprawia mi to juz takiej trudności jak na początku. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze parę operacji i lekarze zaleczą Cię na śmierć. kolor taki sam powinien byc , chińskie znaki ,jest tam literka R w kółeczku wiecie taka jak wszystkie firrmy mają ,i numer widać końcówke ja mam taki sam ,przynajmnie ta końcówke ,ktora widać na zdjeciu a reszte mam na swoim to wam napisze cały 0871-8335000 gardło przestało boleć i nie czuję już tego strasznego zimna. jak długo robicie wlew. dzieki z gory [link widoczny dla zalogowanych] To mit i zabobon.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, chciałbym kupić orbitreka za około 400-500zł...
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem nachodzą wyrzuty sumienia, a potem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja do tej pory bylam strasznie zadowolona z salonu Euforia na wrocławskiej na przeciwko szpitala wojskowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego tak na moje oko możesz być spokojna, starczy wytrwać te pare tygodni i prawdopodobnie będzie po problemie Ile właściwie zamierzasz głodować? ja robiłam kolczyka 2 dni przed sylwestrem a dzisaij już zmieniałam i wszedł gładko, ale to zależy od człowieka.
Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś dobrą klinkę gdzie mogłabym pozbyć się tych szpecących blizn???
[link widoczny dla zalogowanych]
ale po koleji...
nie wiem ale na pewno bocian
[link widoczny dla zalogowanych]

jest ssssssssuper [link widoczny dla zalogowanych] Dziekuje za zaproszenie
Bardzo mi szkoda Ich Troje, to oni powinni przejść dalej. Mysza to trzymam dla Ciebie miejsce w pokoju ;/ pogadam z lekarzem a jak nic z tego nie bedzie to zdecyduje sie na ten tuszujacy krem. ok. sałatka rybna, 2 plasterki pomidora. [link widoczny dla zalogowanych]
Na koniec wyszłam z salonu z fryzurą jak Christina Aguilera- ( identyczna fryzura jak CHA w sukience versace jasno- różowej).Czuję się rewelacyjnie w tym kolorze i cięciu( całe życie miałam włosy długie za biust) Tak- może to bob, ale z tym co przyszłam to szkoda słów, na głowie miałam pomarańczowe siano o różnych długościach...teraz jest kształt, układa się wszystko pięknie. mam zamiar kupić orbitreka, chcę zejść z rozmiaru 46 do 40, no , może nawet do 38.Znalazłam w Auchan taki fajny-magnetyczny-za niecałe 7 stów.Trochę zaczęłam już ćwiczyć z kasetą i hantlami ale apetyt to ja mam , niestety. rro70djnypz7yprf 5b2o17ge [URL=http://www.352683.com/441610.html ] l8s145c8 [/URL] 46uazbgf6it Ciekawe czy ty jesteś dobrą matką skoro po imieniu mnie oceniasz! Na tym teledysku ma taka sama czapke jak w sacrafice. ale dzięki temu ze poczytałam to się uspokoiłam .. i mialy wiele praw.
Czyli jest zdrowy.!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Was taka prosbe, czy któras z kobiet ma tez problemy gastryczne w zwiazku z torbialka i miesniakami ?Mi bardzo dokucza ból w prawym podzebrzu, byłam u lekarza, powiedizano mi, ze skoro USG jamy brzucha nie wykazuje nic , próby watrobowe sa dobre , to mam skierowanie do gastrologa .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
motylq widzę, że rzeczywiście masz koszmarne doświadczenia z fryzjerami.
[link widoczny dla zalogowanych]

Smacznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
ćwiczyłyście na tym???
czy podczas tego oczyszczania warzywno-owocowego mozna tez jesc gotowane warzywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wynik ujemny poniżej 0,900
[link widoczny dla zalogowanych]
aha.
wlasnie jeszcze raz sagladnelam na te strone i widze,ze jest tam numeracja-od xs do L-ja mam L wiec sie \lapie\

Szczerze mowiac zaplacilabym nawet i 100zl byleby tylko noga wydluzyla sie na zasadzie czynnikow naturalnych a nie operacyjnie co uwazam juz za ostatecznosc. [link widoczny dla zalogowanych] podnoszę.
SPORT REWELACJA ALE JEDZENIE TO PODSTAWA!!!! nie za ma co(: proste. Wtedy obie ustalilysmy inny kolor, tak jak doradzala pani frzjerka, ktora nastepnie poszla przygotowac farbe. Miejmy nadzieje że jakoś to przetrzymamy i nie zwariujemy, aczkolwiek patrząc na kolegów z pacy niektórzy już powariowali. [link widoczny dla zalogowanych]
To w końcu jej czy jego dziecko?? wlewajnormalnei sobei na chwilke do pepka tej soli fizjologicznej i bdizesz miał pewnośc ze wszytko jest ok nio i ruszaj kolczykiem powolutku w góre i w dół ale napewno nie wyjmuj... Żywa i kukuryku jeszcze tu jesteście, pracujecie? Efekty są: u mnie 5 dzień i tylko -2,2kg. Jak ja się boję Mona007 - jak w taką zimnicę pić zimne piwo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej przyszłe mamusie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum ja nie znaju Strona Gwna -> Probliemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2002 phpBB Group
Thme DarkX cr pour phpnuke par Mtechnik.net et modifi pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin